Επιστήμονες εντόπισαν ομάδα γονιδίων που επιτρέπουν σε ορισμένους ανθρώπους να φαίνονται 10 χρόνια νεότεροι από την πραγματική τους ηλικία.

Ερευνητές του Harvard University μελέτησαν 1 εκατομμύριο ανθρώπους και ανακάλυψαν ότι το 10% των λευκών και το 20% των έγχρωμων Αμερικανών φέρουν τη ‘’γενετική συνταγή’’ για νεανικό δέρμα.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η παρουσία της μπορεί να οδηγήσει στο να φαίνονται οι άνθρωποι έως 10 χρόνια νεότεροι από όσο είναι.
Τα γονίδια, σύμφωνα με τους ερευνητές εμπίπτουν σε 7 κατηγορίες που κυβερνούν λειτουργίες όπως η επιδιόρθωση του DNA, η επίδοση του ορίου του δέρματος έναντι βλαβερών περιβαλλοντικών παραγόντων.

Άλλη κατηγορία καλύπτει την παραγωγή στοιχείων του δέρματος που λέγονται πεταλοειδή σώματα, τα οποία παράγουν λιπίδια και θρεπτικές ουσίες που βοηθούν στην ενυδάτωση του δέρματος.

Ο Alexa Kimball, του Harvard Medical School. δήλωσε ότι πολλοί νομίζουν ότι άνθρωποι με πιο σκούρο δέρμα γερνούν καλύτερα λόγω της περισσότερης μελάγχρωσης και της καλύτερης προστασίας από την ηλιακή ακτινοβολία, αλλά ανακαλύφθηκε τώρα ότι υπάρχει κάτι παραπάνω.

Ο Kimball δήλωσε ότι έχουν άλλα χαρακτηριστικά στο δέρμα τους που οδηγούν σε καλή γήρανση, τα οποία μέχρι τώρα δεν γνώριζαν οι ερευνητές.

Τα ευρήματα θα δημοσιευτούν στο περιοδικό ''International Journal of Dermatology'', αργότερα, το τρέχον έτος.

''International Journal of Dermatology''.

Το σωματείο εργαζομένων στο νοσοκομείο "Αττικόν" για τις καταγγελίες του Γ. Καλλιάνου