Νέα έρευνα ανακάλυψε ότι τα καρκινικά κύτταρα που πεινούν θα μπορούσαν να είναι το κλειδί για την πρόληψη της ανάπτυξης των όγκων.

Τα συγκεκριμένο κύτταρα έχουν ανοίξει το δρόμο για την ανάπτυξη νέων φαρμάκων κατά του καρκίνου.

Μια ζωτικής σημασίας διαδρομή που χρησιμοποιούν τα καρκινικά κύτταρα για να αποκτήσουν θρεπτικές ουσίες και να αναπτυχθούν ανακαλύφθηκε και μπλοκαρίστηκε, όπως δήλωσαν επιστήμονες του Australian National University.

Οι πύλες μέσω των οποίων τα καρκινικά κύτταρα θρέφονται εντοπίστηκαν και μπλοκαρίστηκαν από τον καθηγητή Stefan Bröer και την ομάδα του. Στη συνέχεια οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι τα κύτταρα σχεδόν εντελώς σταμάτησαν να αναπτύσσονται- ανακάλυψη που θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στη χημειοθεραπεία και να σώσει ζωές.

Η ανακάλυψη θα μπορούσε να οδηγήσει σε χημειοθεραπεία με πολύ λιγότερο σοβαρές παρενέργειες, καθώς τα φυσιολογικά κύτταρα δεν χρησιμοποιούν τη γλουταμίνη ως δομικό υλικό.

Ζωτικής σημασίας λευκά αιμοσφαίρια τα οποία βλάπτουν οι τρέχουσες θεραπείες θα μπορούσαν να γλιτώσουν, ενώ θα μπορούσε να αποφευχθεί η απώλεια μαλλιών που προκαλεί η χημειοθεραπεία.

Οι ερευνητές δήλωσαν ότι οι περισσότερες έρευνες στον καρκίνο που πραγματοποιούνται στις μέρες μας εστιάζουν σε ένα συγκεκριμένο στέλεχος καρκινικών κυττάρων, ενώ η ανακάλυψη της ομάδας θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τον τερματισμό της ανάπτυξης εκατοντάδων διαφορετικών ειδών καρκίνου.

Η ερευνητική ομάδα, αρχικά εντόπισε μια οδό που μπλόκαρε απενεργοποιώντας το μηχανισμό ‘’μεταφοράς γλουταμίνης των κυττάρων’’ αλλά ο καρκίνος ανακάλυψε άλλο δρόμο για να αποκτήσει θρεπτικές ουσίες. Οι ερευνητές στη συνέχεια ανακάλυψαν και μπλόκαραν τη δεύτερη οδό και τα καρκινικά κύτταρα σταμάτησαν να αναπτύσσονται.

Journal of Biological chemistry.

Εκτός λειτουργίας οι εφαρμογές της ΗΔΙΚΑ την Κυριακή, λόγω αναβάθμισης του ΑΜΚΑ