Καθώς βλέπουμε τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς, αναρωτιόμαστε τι τρώνε άραγε οι αθλητές για να παραμένουν σε τέτοια φυσική κατάσταση. Και, ευτυχώς, οι ειδικοί είναι έτοιμοι να δώσουν τις απαντήσεις. Οι Ολυμπιονίκες μπορούν να μας διδάξουν πολλά όσον αφορά το πώς να τρώμε σωστά, για να λειτουργεί καλύτερα ο οργανισμός μας. Είναι πολύ σημαντικό να τρεφόμαστε και να ενυδατωνόμαστε καταλλήλως.

Η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στους Ολυμπιονίκες και σε εμάς είναι οι ποσότητες θερμίδων που χρειάζονται να καταναλώνουν καθημερινά. Σίγουρα, δεν χρειαζόμαστε το ίδιο φαγητό, αλλά πρέπει να εστιάσουμε στην ποιότητα του φαγητού τους: Ποιοτική, άλιπη πρωτεΐνη, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, φρούτα και λαχανικά, όπως και δημητριακά ολικής άλεσης. Οι Ολυμπιονίκες, όπως είναι λογικό, είναι πολύ πιο δραστήριοι από τον μέσο άνθρωπο, και αυτό επηρεάζει τις θερμιδικές τους ανάγκες, αλλά οι θερμίδες δεν είναι το παν.

Ορισμένοι άνθρωποι πιστεύουν ότι χρειάζεται επιπλέον πρωτεΐνη για να χτίσουμε γερούς μύες, αλλά το κλειδί για αυτό είναι η άσκηση. Η περιττή πρωτεΐνη δεν πρόκειται να μας βοηθήσει και τόσο, μιας και μπορούμε να λαμβάνουμε όλη την πρωτεΐνη που χρειάζεται ο οργανισμός μας μέσω της διατροφής, χωρίς να αγοράζουμε συμπληρώματα.