της Πέννυς Κούτρα

Ενίσχυση μεριδίων στην εσωτερική αγορά αλλά και έμφαση στην ανάπτυξη της φίρμας σε στρατηγικές αγορές του εξωτερικού, αποτελούν τις προτεραιότητες του ομίλου Κορρέ και για το 2014.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας, κ. Βιδάκη, και τα όσα ανάφερε στο περιθώριο της τακτικής γ.σ. της εταιρίας, έχουν δημιουργηθεί οι προϋποθέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του ομίλου στο εξωτερικό εντός του 2014.

Το 2013, οι πωλήσεις εξωτερικού αντικατόπτριζαν το 25% των πωλήσεων του ομίλου, μια σχέση που αναμένεται να αλλάξει στο τέλος της τρέχουσας χρονιάς, αυξάνοντας το μερίδιο των διεθνών πωλήσεων στο 45%. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται τόσο στην οργανική ανάπτυξη της διεθνούς δραστηριότητας όσο και στο γεγονός του ότι το 2014, ο όμιλος θα ενσωματώσει τις πωλήσεις στις ΗΠΑ, οι οποίες έως πρότινος πραγματοποιούνταν μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την Johnson&Johnson.

Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του 2014, η δραστηριότητα έχει περάσει σε αυτόνομη θυγατρική του ομίλου με έδρα στις ΗΠΑ, η οποία εξυπηρετεί πλέον την παρουσία του στην τοπική αγορά.

Σύμφωνα με τον κ. Βιδάκη, ο τζίρος της Κορρές στην τοπική αγορά ανέρχεται σε 10 εκατ. ευρώ, και ο στόχος για το 2014 είναι η διατήρηση των πωλήσεων σε αυτά τα επίπεδα, δεδομένου ότι η χρονιά αποτελεί έτος μετάβασης από το προηγούμενο μοντέλο δραστηριοποίησης. Ο όμιλος στις ΗΠΑ είναι τοποθετημένος τόσο στο δίκτυο Sephora, όσο και στο κανάλι τηλεπωλήσεων HSN, και σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις οι πωλήσεις αναπτύσσονται εντός του αρχικού προϋπολογισμού.

Παράλληλα, ο όμιλος προωθεί την υλοποίηση της στρατηγικής συνεργασίας με την Avon για την κυκλοφορία των προϊόντων Κορρές στη Λατινική Αμερική. Σύμφωνα με τον κ. Βιδάκη, η Avon προγραμματίζει το λανσάρισμα της φίρμας τόσο στη Βραζιλία, όσο και σε δύο ακόμη αγορές της Λατινικής Αμερικής, έως τα μέσα του 2015.

Υπενθυμίζεται ότι η συνεργασία των δύο πλευρών απέφερε έσοδα 8,5 εκατ. ευρώ στην Κορρές για το πρώτο δωδεκάμηνο, ενώ προβλέπονται royalties, τα οποία θα αποδίδονται στην ελληνική εταιρία, εφόσον τα προϊόντα διεισδύσουν στις αγορές της Λατινικής Αμερικής.
Ταυτόχρονα, ο όμιλος μετά από αναδιοργάνωση των συνεργασιών του στην Ευρώπη, καταγράφει θετικές επιδόσεις στις βασικές αγορές ενδιαφέροντος. Ειδικότερα, στη Γερμανία προσδοκά διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης το 2014, ενώ αύξηση μεγεθών καταγράφει στις αρχές του 2014 και στη βρετανική αγορά, όπου διαθέτει ευρεία παρουσία εντός πολυκαταστημάτων. Επίσης στην αγορά της Γαλλίας, στρέφεται στην διείσδυση του στο κανάλι των φαρμακείων, ενώ στην Ισπανία αναμένει οφέλη από τη συνεργασία με το νέο διανομέα της φίρμας στην τοπική αγορά.

Στην Ελλάδα, όπου η αγορά συνεχίζει να είναι πτωτική, ο όμιλος διεκδικεί διεύρυνση μεριδίων, με το λανσάρισμα νέων προϊόντων αλλά και ανταγωνιστικής εμπορικής πολιτικής. Σημειώνεται ότι το 2013 πέτυχε διεύρυνση μεριδίων κατά 40 μονάδες βάσης, ενώ διατήρησε θετικό πρόσημο πωλήσεων σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.

 

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Οδηγός για τις αλλεργίες και την κλιματική αλλαγή
Απάντηση της Ιατρικής του Πανεπιστημίου της Αθήνας για τη νοσηλεία και τον θάνατο του Δ. Καλλιάνου
Ερρίκος Ντυνάν: Καρδιολογική επέμβαση σε ασθενή 100 ετών!