Στα 30

Πονοκέφαλοι. Τα 30 μπορεί να είναι περίεργη περίοδος. Το στρες στη δουλειά και το σπίτι είναι σύνηθες και μπορεί να οδηγήσει σε πονοκεφάλους. Αν κάθεστε όλη τη μέρα μπροστά στον υπολογιστή με το κεφάλι σε μια στάση μπορεί να καταπονηθεί ο λαιμός σας και να πονέσει το κεφάλι σας.

Η λύση. Για να ανακουφίσετε το στρες δοκιμάστε ασκήσεις βαθιάς αναπνοής. Κάντε απαλό μασάζ ή ζεστό μπάνιο.
Για να μειώσετε τον πόνο στο κεφάλι από την καθημερινότητά σας στον υπολογιστή δοκιμάστε να τεντώσετε τους μυς του λαιμού γυρνώντας το κεφάλι δεξιά και μετά αριστερά και στη συνέχεια απαλά προσπαθήστε να ακουμπήσετε το αυτί σας στον ώμο σε κάθε κατεύθυνση.
Μια ζεστή κομπρέσα ή μη συνταγογραφούμενα παυσίπονα μπορούν επίσης να ανακουφίσουν,

Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα. Ο πόνος στους καρπούς και τα χέρια που προκαλείται από πίεση των νεύρων στον καρπό.

Τα γονίδια και προηγούμενοι τραυματισμοί μπορεί να αυξήσουν τις πιθανότητες για σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, όπως και το γράψιμο στο πληκτρολόγιο και τα κινητά τηλέφωνα.

Η λύση. Αν μπορείτε, κάντε διάλειμμα από τις ίδιες κινήσεις. Εξασφαλίστε ότι η απόσταση των αντικειμένων της εργασίας σας είναι σωστή. Για παράδειγμα, όταν γράφετε

  • Καθίστε έναντι της πλάτης της καρέκλας με τους ώμους χαλαρούς
  • Κρατήστε τους αγκώνες στο πλευρό σας και τους καρπούς ίσιους
  • Κρατήστε σταθερό το πόδι σας στο πάτωμα ή σε υποπόδιο.

Η φυσιοθεραπεία και οι ασκήσεις που χτίζουν τους μυς των χεριών μπορούν επίσης να βοηθήσουν.

Στα 40 και τα 50

Πόνος στη μέση. Καθώς μεγαλώνουμε, η πίεση στη σπονδυλική στήλη από κακή στάση, οι κακές συνήθειες στον εργασιακό χώρο και οι λάθος συνήθειες στον ύπνο μπορούν να φέρουν πόνο στη μέση.

Η λύση. Προσέξτε τη στάση σας και τον τρόπο που σηκώνετε αντικείμενα. Ιδανικά, οι άνθρωποι δεν θα πρέπει να σηκώνουν πάνω από το 25% του σώματός τους χωρίς βοήθεια. Κοιτάξτε τις ρυθμίσεις στον εργασιακό σας χώρο. Είναι η καρέκλα στο σωστό ύψος; Είναι η οθόνη εκεί που πρέπει; Κάντε προσαρμογές, αν χρειάζεται. Πονάει η μέση σας το πρωί; Σκεφτείτε να αγοράσετε ένα καινούργιο στρώμα ή δοκιμάστε μια νέα στάση στον ύπνο.

Μη συνταγογραφούμενα φάρμακα μπορούν να βοηθήσουν και να μειώσουν το οίδημα. Δοκιμάστε φυσιοθεραπεία ή χειροπρακτική ή ασκήσεις όπως πιλάτες ή γιόγκα. Αν παρόλα αυτά δεν αισθάνεστε ανακούφιση μιλήστε με τον γιατρό σας.