Κάντε νήμα πιο συχνά

Ένας απλός νάιλον σπάγκος μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στην υγεία μιας γυναίκας. Το νήμα είναι ένας από τους πιο εύκολους και γρήγορους τρόπους να αφαιρέσετε βλαβερά βακτήρια από τον οργανισμό. Η πλάκα και τα βακτήρια συσσωρεύονται συνεχώς σε περιοχές του δοντιού στις οποίες δεν φτάνει η βούρτσα. Αν συσσωρευτεί πλάκα, τρώει το οστό που κρατά το δόντι στη θέση του. Τα βακτήρια του στόματος μπορούν να μπουν στο κυκλοφορικό. Έρευνες έδειξαν ότι θα μπορούσαν να επιδεινώσουν τον διαβήτη και την υπέρταση, ακόμα και να οδηγήσουν σε πρόωρο τοκετό.

Να τρώτε κάθε 2 έως 3 ώρες την ημέρα

Αν μένετε νηστικοί στη δουλειά και φαντάζεστε ότι οι γοφοί σας θα γίνουν πιο αδύνατοι μην το κάνετε. Πιθανόν τρελαίνετε τον μεταβολισμό σας, και πιθανόν θα φάτε περισσότερο αργότερα. Συνιστάται να τρώμε όταν πεινάμε, κάτι που συνήθως μεταφράζεται σε 3 γεύματα και τουλάχιστον 2 σνακ την ημέρα. Αυτό θα σας κρατήσει χορτάτους και ικανοποιημένους και πιθανόν θα μειώσει την πιθανότητα υπερφαγίας στο τέλος της ημέρας. Είναι από τα καλύτερα tips που μπορείτε να ακολουθήσετε για να διώξετε το λίπος και να φτιάξετε σωστό μυϊκό τόνο.

Φτιάξτε τον καφέ στο σπίτι

Ειδικοί στην υγεία δηλώνουν ότι αν παραλείψετε τη βόλτα στο μαγαζί για να προμηθευτείτε τον πρωινό καφέ σας δεν θα γλιτώσετε μόνο χρήματα αλλά πιθανόν και εκατοντάδες θερμίδες. Όταν φτιάχνετε καφέ στο σπίτι αποφεύγετε τους ανθυγιεινούς πειρασμούς, όπως τα ντόνατς.

Να φοράτε βηματόμετρο

Το βηματόμετρο είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη φόρμα που έχει ο άνθρωπος στη διάθεσή του. Το να γνωρίζει κάποιος πόσο κινείται αποτελεί κίνητρο για να κινηθεί περισσότερο. Όχι μόνο εσείς αλλά και ολόκληρη η οικογένεια. Τα παιδιά αγαπούν τα βηματόμετρα - γίνονται οικογενειακή πρόκληση για κίνηση-όχι άσκηση. Για τους αρχάριους 2.000 βήματα είναι το ισοδύναμο 1.600 μέτρων. Για να ενισχύσετε τη σωματική και ψυχική σας υγεία να φοράτε βηματόμετρο και να προκαλείτε τον εαυτό σας να αυξάνει τα βήματα καθημερινά.

Να κοιμάστε με τα ρούχα γυμναστικής

Έχετε πάντα σκοπό να σηκωθείτε και να πάτε για τρέξιμο ή στο γυμναστήριο αλλά τελικά δεν πάτε; Μπορεί να έχετε πρόβλημα με την παρακίνηση. Να κοιμάστε με τα ρούχα γυμναστικής και να βάζετε δίπλα στο κρεβάτι τα αθλητικά παπούτσια ή/και το αθλητικό σουτιέν σας. Πολλοί χάνουν χρόνο λέγοντας ότι χρειάζονται άσκηση αλλά τελικά αλλάζουν γνώμη στη διαδρομή. Ξεγελάστε τον εαυτό σας απλώς με το να ντυθείτε για άσκηση και μη σκέφτεστε το επόμενο βήμα.

Κάντε ασκήσεις Κέγκελ

Ειδικοί δηλώνουν ότι μέχρι 1 στις 4 γυναίκες άνω των 18 ετών έχει επεισόδια ακράτειας. Η ακράτεια φέρνει αμηχανία και φόβο αλλά υπάρχει λύση. Κρατήστε δυνατούς τους μυς του πυελικού τοιχώματος. Σύμφωνα με επισκόπηση ερευνών, οι ασκήσεις Κέγκελ φάνηκε να είναι αποτελεσματικός τρόπος ελαχιστοποίησης της ακράτειας.

Κάντε ένα κομπλιμέντο στον εαυτό σας

Κλειδί για να αισθάνεστε ευτυχισμένοι, περήφανοι και με αυτοπεποίθηση, είναι τα κομπλιμέντα προς τον εαυτό σας. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για τον εαυτό σας είναι να μάθετε να ‘’σμιλεύετε’’ στο σώμα σας τις καλύτερές του ιδιότητες. Εστιάστε σε αυτό που μπορεί να κάνει το σώμα σας παρά στο πώς μοιάζει. Συχνά δίνουμε σημασία στο πώς φαίνεται το σώμα μας παρά στο τι μας επιτρέπει να κάνουμε.

Μπορεί το σώμα σας να κολυμπήσει ή να χορέψει; Μπορείτε να χτίσετε πύργους στην άμμο με τα παιδιά σας; Σας επιτρέπει το σώμα σας να απολαύσετε ένα ζεστό μπάνιο ή την οικειότητα με τον σύντροφό σας; Σας μεταφέρει το σώμα σας σε ένα βουνό ή ως το επόμενο τετράγωνο; Δοκιμάστε την ακόλουθη άσκηση. Εντοπίστε αυτό που σας αρέσει στο σώμα σας. Δείτε αν μπορείτε να βρείτε 10 πράγματα που να σας αρέσουν στην εμφάνισή σας, όπως τη λάμψη στα μάτια σας.

Ελέγξτε τα επίπεδα βιταμίνης D

Την επόμενη φορά που θα επισκεφτείτε τον γιατρό ζητήστε μια απλή εξέταση αίματος για τον έλεγχο των επιπέδων της βιταμίνης D στο αίμα σας. Πολλές γυναίκες έχουν χαμηλά επίπεδα της συγκεκριμένης βιταμίνης. Τα χαμηλά επίπεδα συνδέονται με διάφορα είδη καταστάσεων, από καρκίνο έως χαμηλή ενέργεια και νόσο Αλτσχάιμερ. Η επανόρθωση είναι απλή και αφορά τη λήψη βιταμίνης για αρκετούς μήνες και στη συνέχεια επανέλεγχο.

Βάλτε κλασική μουσική την ώρα του δείπνου

‘Εχουμε την τάση να μιμούμαστε το ρυθμό της μουσικής που ακούμε. Για να εμποδίσετε τον εαυτό σας από το να τρώει πολύ γρήγορα-και πολύ-βάλτε αργή μουσική. Έρευνα ανακάλυψε ότι άνθρωποι που άκουγαν γρήγορη μουσική την ώρα που έτρωγαν το γεύμα τους έτρωγαν κατά μέσον όρο 5 πιρουνιές το λεπτό. ‘Οσοι δεν άκουγαν μουσική έτρωγαν 4 πιρουνιές και όσοι άκουγαν αργή μουσική έτρωγαν 3 πιρουνιές το λεπτό.