Συχνά ο ένοχος για τον πόνο είναι απλές επιλογές που κάνουμε καθημερινά. Ο David Westerdahl, της Cleveland Clinic, στη Φλόριδα, αναφέρει μερικά παραδείγματα.

Σαγιονάρες

Παρέχουν κακή στήριξη της καμάρας οδηγώντας σε πόνο στο πόδι, τον αστράγαλο και τα γόνατα.

Φορέστε παπούτσια με στήριξη καμάρας. Όταν ξέρετε ότι θα περπατήσετε πολύ επιλέξτε sneakers.

Έξυπνα τηλέφωνα

Εχετε τηλέφωνο που σας επιτρέπει να γράφετε, να συνδέεστε στο διαδίκτυο και να παίζετε; Είναι πολλή δουλειά για τα δάχτυλά σας.

Γιατροί άρχισαν να αναφέρουν περιστατικά αρθρίτιδας στη βάση του αντίχειρα σε νεότερους ανθρώπους, πιθανόν λόγω της αποστολής μηνυμάτων.

Όταν ο αντίχειράς σας αρχίσει να πονά σταματήστε να γράφετε. Αν ο πόνος συνεχιστεί χρησιμοποιήστε το τηλέφωνο για να κάνετε τηλεφώνημα…στον γιατρό. Υπάρχουν αποτελεσματικές αγωγές για την αρθρίτιδα.

Το πορτοφόλι

Το πορτοφόλι σας μπορεί να πονέσει τη μέση και τα οπίσθιά σας, ακόμα και να οδηγήσει σε αντανακλαστικό πόνο στο πόδι. 

Αν το έχετε σε πίσω τσέπη μπορεί να οδηγήσει σε συμπίεση και ερεθισμό του ισχιακού νεύρου. Ένα χοντρό πορτοφόλι μπορεί επίσης να θέσει τη σπονδυλική στήλη εκτός ευθείας προκαλώντας μυϊκή ένταση.

Απομακρύνετε το πορτοφόλι σας πριν καθίσετε, ιδιαίτερα στο αυτοκίνητο.

Οδήγηση

Πολλοί άνθρωποι βάζουν το κάθισμα αυτοκίνητου τους σε λάθος κλίση.
Αν είναι προς τα πίσω η πλάτη μπορεί να σκύβετε μπροστά για να πιάσετε το τιμόνι. Αυτό κρατά το κεφάλι σας μακριά από το μαξιλαράκι και μπορεί να προκαλέσει πόνο στο λαιμό.

Βάλτε το κάθισμα σε ευθεία στάση, που στηρίζει το κεφάλι και τη μέση. Το τιμόνι θα πρέπει να το φτάνετε εύκολα, επομένως τα χέρια να είναι ελαφρώς λυγισμένα και χαλαρά.

Τυρί

Η αγαπημένη τροφή πολλών μπορεί να αποτελεί αιτία πονοκεφάλων. Το μπλε τυρί, το τσένταρ, η παρμεζάνα και το ελβετικό, περιέχουν υψηλές ποσότητες τυραμίνης. Η τυραμίνη, που προκαλεί πονοκέφαλο βρίσκεται επίσης σε ορισμένα κατεργασμένα κρέατα και αναψυκτικά.
Κρατήστε ημερολόγιο τροφίμων για να βοηθηθείτε να εντοπίζετε σχέσεις μεταξύ τροφών και πονοκεφάλου. Έτσι θα ξέρετε τι να αποφύγετε.

Το μωρό σας

Η απλή πράξη να σηκώσετε το μωρό σας μπορεί να οδηγήσει σε τενοντοθηκίτιδα de Quervain. Πρόκειται για τραυματισμό από επαναλαμβανόμενο στρες και προκαλεί πόνο και οίδημα στον καρπό και τον αντίχειρα.

Μάθετε να σηκώνετε το μωρό σας χωρίς να καταπονείτε τον καρπό. Βάλτε τα χέρια σας κάτω από τη μέση και τα οπίσθια και σηκώστε με τους μεγαλύτερους μυς των χεριών σας.

Η θήκη του laptop

Αν μεταφέρετε το laptop σας ως επιπλέον άκρο πιθανόν καταβάλλετε κάποιο μέρος του σώματος. Το laptop που κρατάτε με το χέρι θέτει σε στρες τον βραχίονα και μπορεί να σας οδηγήσει σε φλεγμονή του αγκώνα. Τσάντες που φοράτε στον ένα ώμο μπορούν να συμβάλλουν σε πόνο στον ώμο και την πλάτη.

Το χτένισμά σας

Μια σφιχτή αλογοουρά μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει ένα πονοκέφαλο. Ορισμένοι που πάσχουν από ημικρανία είναι πιο ευαίσθητοι σε αισθήσεις που δεν θα ενοχλούσαν άλλους, όπως από ένα στενό καπέλο ή μια κορδέλα.

Αφήστε κάτω τα μαλλιά σας και παραλείψτε το καπέλο.

Δυνατές οσμές

Οι γιατροί δεν γνωρίζουν γιατί, αλλά οι δυνατές οσμές είναι άλλος ένας παράγοντας πρόκλησης ημικρανίας. Σε αυτές περιλαμβάνονται ενοχλητικές μυρωδιές όπως της μπογιάς και του καπνού.

Ωστόσο, ευχάριστε οσμές, όπως από αρώματα και φρέσκα λουλούδια μπορεί επίσης να αποτελέσουν πρόβλημα.

Εντοπίστε ποιες μυρωδιές προκαλούν τον πονοκέφαλό σας και προσπαθήσετε να τις αποφύγετε.

Αναψυκτικά

Όσον αφορά τα αναψυκτικά, το αλκοόλ είναι ο βασιλιάς του πόνου. Το κόκκινο κρασί, το ουίσκι, η μπίρα και η σαμπάνια είναι τα ποτά που κατηγορούνται πιο συχνά για πονοκέφαλο.
Περιορίστε την πρόσληψη αλκοόλ.

Παράλειψη γευμάτων

Η παράλειψη γευμάτων προκαλεί την πτώση του σακχάρου,. Σε ορισμένους ανθρώπους αυτό μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο πριν καταλάβουν ότι πεινούν.

Να τρώτε θρεπτικές τροφές τακτικά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αναζητήστε σνακ που συνδυάζουν πρωτεΐνη και δημητριακά ολικής άλεσης, όπως φυστικοβούτυρο σε κρακεράκια ολικής άλεσης.

Καταπόνηση των ματιών

Οι πονοκέφαλοι που επικεντρώνονται πίσω από τα φρύδια μπορεί ενδεχομένως να οφείλονται σε καταπόνηση η οποία μπορεί να συμβεί όταν έχετε προβλήματα όρασης που δεν έχουν διορθωθεί.

Προγραμματίστε εξέταση, για να δείτε αν χρειάζεστε γυαλιά. Αν ήδη φοράτε μπορεί να είναι ώρα για νέα συνταγή.

Αλλαγές του καιρού

Οι άνθρωποι από χρόνια ισχυρίζονται ότι αλλαγές του καιρού μπορούν να προκαλέσουν πονοκεφάλους. Συγκεκριμένα, όταν αυξάνει η θερμοκρασία ορισμένοι μπορεί να είναι πιο πιθανό να πάθουν ημικρανίες και άλλους σοβαρούς πονοκεφάλους

Καθώς δεν μπορούμε να ελέγξουμε τον καιρό να ξέρετε ποιες αλλαγές μπορούν να προκαλέσουν τους πονοκεφάλους σας. Έτσι θα είστε προετοιμασμένοι.

Στρες

Το στρες συμβάλλει σε πολλούς πόνους. Πολλοί άνθρωποι σφίγγουν τους μυς της πλάτης όταν έχουν άγχος με αποτέλεσμα την εμφάνιση χρόνιου πόνου. Οι περισσότεροι πονοκέφαλοι έντασης προέρχονται από το στρες. Το στρες μπορεί ενδεχομένως επίσης να παίζει ρόλο στο σφίξιμο των δοντιών οδηγώντας σε πόνο στο σαγόνι.
Κάντε τεχνικές χαλάρωση όπως διαλογισμό ή γιόγκα.

Σεξ

Το σεξ μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση και την ένταση στους μυς του κεφαλιού και του λαιμού προκαλώντας πονοκέφαλο. Οι άντρες το παθαίνουν περισσότερο συχνά από τις γυναίκες.

Οι συγκεκριμένοι πονοκέφαλοι συνήθως ανταποκρίνονται καλά σε παυσίπονα. Ωστόσο ελέγξτε με τον γιατρό σας για να σιγουρευτείτε ότι δεν είναι σημάδι μιας πιο σοβαρής πάθησης.

 

Πηγές: Ξένος τύπος.