Η τακτική κατανάλωση μικρής μερίδας αποξηραμένων γκότζι μπέρι, ενδεχομένως συμβάλλει στην πρόληψη ή καθυστέρηση εμφάνισης ηλικιακής εκφύλισης ωχράς κηλίδας σε υγιείς μεσήλικες. Αυτό αναφέρει μικρή έρευνα του University of California, Davis. Αν και τα αποτελέσματα είναι υποσχόμενα,  το δείγμα ήταν μικρό και απαιτούνται νέες έρευνες.

Οι ερευνητές βρήκαν ότι 13 υγιείς συμμετέχοντες 45 έως 65 ετών που κατανάλωναν 28 γραμμάρια γκότζι μπέρι 5 φορές την εβδομάδα για 90 ημέρες, αύξησαν την πυκνότητα των προστατευτικών  οπτικών χρωστικών στα μάτια τους.

Οι  οπτικές χρωστικές.που αυξήθηκαν σε αυτούς που κατανάλωσαν γκότζι μπερι, η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη φιλτράρουν το βλαβερό μπλε φως και δίνουν αντιοξειδωτική προστασία.

Και οι δυο ουσίες συμβάλλουν στην προστασία των ματιών κατά τη γήρανση.

Η ερευνήτρια Xiang Li, δήλωσε ότι η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη είναι σαν αντηλιακά για τα μάτια. Οσο περισσότερη ποσότητα είναι στον αμφιβληστροειδή τόσο μεγαλώνει η προστασία. Η έρευνα βρήκε ότι ακόμα και σε υγιή μάτια, αυτές οι οπτικές χρωστικές.μπορούν να αυξηθούν με μικρή ποσότητα γκότζι μπέρι καθημερινά.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο Nutrients.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
11η εκστρατεία της ΑΜΚΕ Με Οδηγό το Διαβήτη: 25 αδιάγνωστα περιστατικά διαβήτη και νεφρικής νόσου και δεκάδες αρρύθμιστοι διαβητικοί
Διαβήτης: Οι λοιμώξεις αποτελούν σημαντικό κίνδυνο [μελέτη]
Η γυναικεία γονιμότητα μπορεί να βλάπτεται από τη χρόνια στοματική φλεγμονή