Με την επίδειξη ενεργού πιστοποιητικού, θα μπορούν να εισέρχονται από τη Δευτέρα στη χώρα οι επισκέπτες από το εξωτερικό.
Αυτό δήλωσε την Παρασκευή ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης στην ΕΡΤ. Η δήλωσή του έχει ως εξής:
"Από τη Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου, η είσοδος στη χώρα για όσους έχουν ενεργό ευρωπαϊκό πιστοποιητικό, θα γίνεται χωρίς υποχρεωτικό τεστ".
Νωρίτερα, ο υπουργός Υγείας είχε δηλώσει, για το πιστοποιητικό εμβολιασμού που λήγει στο επτάμηνο μετά από την δεύτερη δόση, πως "για να φθάσουμε από το 67% στο 84% του ενήλικου πληθυσμού που έχει εμβολιαστεί, πήραμε μια σειρά από σκληρές αποφάσεις. Ήδη, το 85% όσων είχαν δικαίωμα, έχουν κάνει την αναμνηστική δόση. Πιστεύω και αυτοί που δεν την έχουν κάνει, θα σπεύσουν να κάνουν την αναμνηστική δόση", ανέφερε.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Δωρεά ωαρίων: Ενδείξεις και διαδικασία
Σχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα: Η αξία της συμμετοχής του φυσικοθεραπευτή
Καρδιαγγειακά: Γιατί ορισμένες αθηρωματικές πλάκες γίνονται επικίνδυνες