Νέα έρευνα έδειξε ότι στους άντρες, μέτρια καθημερινή κατανάλωση μπύρας  lager θα μπορούσε να βελτιώνει την υγεία του εντέρου τους.

Η μικρή έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Agricultural and Food Chemistry, ανακάλυψε ότι υγιείς άντρες που έπιναν μια μπύρα καθημερινά είτε με αλκοόλ είτε χωρίς, είχαν μεγαλύτερη ποικιλία εντερικών μικροβίων, που συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο χρόνιων νόσων όπως διαβήτη και καρδιαγγειακή νόσο.

Η  Ana Faria, καθηγήτρια του NOVA Medical School, του Universidade NOVA στη Λισαβόνα, δήλωσε ότι το πιο σημαντικό εύρημα είναι ότι η μπύρα μπορεί να ρυθμίσει θετικά το εντερικό μικροβίωμα. Είναι ενδιαφέρον να σκεφτούμε, δήλωσε, ότι η μέτρια κατανάλωση μπύρας με ή χωρίς αλκοόλ μπορεί να είναι στρατηγική βελτίωσης του μικροβιώματος ως μέρος ισορροπημένης διατροφής.

Οι ερευνητές χώρισαν τυχαία 20 υγιείς άντρες 18 έως 65 ετών σε 2 ομάδες. Αυτοί έπιναν ένα μπουκάλι μπύρας lager είτε με αλκοόλ είτε χωρίς, με το δείπνο τους για τέσσερις  εβδομάδες.

Δόθηκαν οδηγίες στους συμμετέχοντες να ακολουθούν το ίδιο επίπεδο φυσικής δραστηριότητας και να διατηρούν τις διατροφικές τους συνήθειες.

Το βάρος, ο ΔΜΣ και βιοδείκτες υγείας καρδιάς και μεταβολισμού δεν άλλαξαν κατά τη διάρκεια της έρευνας.

Στο τέλος της έρευνας, και οι 2 ομάδες είχαν μεγαλύτερη ποικιλία βακτηρίων στο εντερικό μικροβίωμα και υψηλότερα επίπεδα δραστηριότητας αλκαλικής φωσφατάσης κοπράνων. Το ένζυμο βοηθά στην προστασία από κακά βακτήρια στο έντερο, που δείχνει βελτίωση στην εντερική υγεία, σύμφωνα με τους ερευνητές.

"Και τώρα...αγωνιζόμαστε" - Από το σοκ της διάγνωσης, στη μάχη με τον καρκίνο