Τον Ιανουάριο, από 20 του μήνα και μετά αναμένεται να κλειστεί το νέο ραντεβού μεταξύ των ΣΦΕΕ και ΠΕΦ από τη μία και των Ιατρικών Επισκεπτών από την άλλη, για τη σύναψη της νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας. Μαθαίνουμε ότι γενικότερα το κλίμα στην πρώτη συνάντηση ήταν θετικό και τα θεσμικά όργανα δεσμεύτηκαν να επιστρέψουν με τις αντιπροτάσεις τους. Τώρα για τους φαρμακουπαλλήλους, εάν το Σάββατο θα υπολογίζεται ως υπερωρία ή ως κανονική ημέρα εργασίας, είναι ένα θέμα που θα εξεταστεί ξανά.
Καλό κλίμα να υπάρχει και όλα θα βρεθούν.
Καλά Χριστούγεννα!
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Χρόνιος πόνος και εργασία: Ο μύθος του "ιδανικού εργαζόμενου"
Συνάντηση ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ με τον Υφυπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Δημήτρη Μαρκόπουλο
Δωρεά ωαρίων: Ενδείξεις και διαδικασία