Γεωμετρικά αυξάνονται οι νοσηλείες στις δημόσιες δομές, φτάνοντας πια τις 2,5 εκατ. το χρόνο. Είναι ένα στοιχείο που ακούστηκε στην πρόσφατη συνέντευξη που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων και πραγματικά προκάλεσε αίσθηση. Καθώς και τα ΙΠ εξελίσσονται συνεχώς, ενώ και τα νέα φάρμακα που κυκλοφορούν σε σημαντικό ποσοστό είναι πιο αποτελεσματικά από τα παλαιότερα. 

Κάτι γίνεται λάθος ή μου φαίνεται; Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γίνει τώρα με την εκ βάθρων αναδιοργάνωση των δημόσιων δομών που επιχειρείται. 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός