Θετικές είναι σχεδόν όλες οι διοικήσεις των νοσοκομείων στο ενδεχόμενο να λειτουργήσουν απογευματινά χειρουργεία.

Αυτό ανέφερε τη Δευτέρα ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, απαντώντας σε επίκαιρες ερωτήσεις στη Βουλή.

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, σε τηλεδιάσκεψη που είχε με τους 125 διοικητές όλων των νοσοκομείων της χώρας, απηύθυνε το ερώτημα "πόσοι δεν έχουν τη δυνατότητα να λειτουργήσουν απογευματινά χειρουργεία", για να λάβει απάντηση μόλις από πέντε.

Ο υπουργός Υγείας ανέφερε πως 150 κλινικές του ΕΣΥ πρόκειται να λειτουργήσουν απογευματινά χειρουργεία, τα οποία κάνουν αύριο πρεμιέρα στο "Παπαγεωργίου" και στο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης.

Την Πέμπτη - είπε - θα ξεκινήσουν στα νοσοκομεία "Ευαγγελισμός" και Πανεπιστημιακό Λάρισας.

Δημ.Κ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης: Καλύφθηκαν 962 από τις 1.171 θέσεις γιατρών ΕΣΥ που προκηρύχθηκαν [πίνακας]
Πόνος στο γόνατο: Πότε είναι αθώος και πότε πρέπει να σας ανησυχήσει
Διάγνωση καρκίνου: Πρέπει να ενημερωθεί ο εργοδότης;