Δεν πρόκειται να το αφήσουν έτσι το επιπλέον rebate στα ιατροτεχνολογικά προϊόντα που πάει να περάσει το υπουργείο Υγείας μέσω του νομοσχεδίου για την ψυχική υγεία.
Και όπως μας ειπώθηκε, κάποιες εταιρείες αποφάσισαν να δικεκδικήσουν τους τόκους υπερημερίας για όλα αυτά τα χρόνια των καθυστερήσεων στις πληρωμές του. Και δεν θα το πάνε εκβιαστικά, αλλά πρέπει οι κατέχοντες να καταλάβουν ότι με το θεσμικό πλαίσιο που δεν είναι σαφές αλλά ρευστό, βάζουν μπουρλότο σε εμπορικές συμφωνίες (αντιπροσώπευσης) υλικών, ενώ οδηγούν σε ρήξη τις θυγατρικές με τις μητρικές τους. Οι τελευταίες είναι αυτές που θα κρίνουν την παραμονή ή όχι στην ελληνική αγορά.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός