Περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας συγκλόνισε χθες τους εργαζόμενους του νοσοκομείου Χαλκίδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ (εργαζόμενοι στα νοσοκομεία) Μιχάλη Γιαννάκο, χθες το βράδυ συνελήφθη από την αστυνομία νοσηλευτής - ο οποίος είναι και συνδικαλιστής - την ώρα που βρισκόνταν στο νοσοκομείο για ανάληψη υπηρεσίας.

Ο λόγος είναι το αδίκημα της ενδονοσοκομιακής βίας εναντίον της συζύγου του που επίσης είναι νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο Χαλκίδας.

Η γυναίκα φαίνεται πως ενεργοποίησε το panic button που σημαίνει ότι ο σύζυγος άσκησε βία πολλές φορές σε βάρος της.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Πιστοποιητικό ISO για επτά τμήματα, κλινικές και εργαστήρια του "Γ. Παπανικολάου"
Μηνιγγίτιδα: Αισθητή αύξηση κρουσμάτων την τελευταία τριετία - Η εικόνα σε Ελλάδα και Ευρώπη [πίνακας]
Οι κρυφές επιπτώσεις του HPV: Πώς τα κονδυλώματα επηρεάζουν τη στύση