Την αυτοτελή φορολόγηση των εισοδημάτων από τις εφημερίες των γιατρών του ΕΣΥ, με φορολογικό συντελεστή 22% και όχι 40%, που ίσχυε έως σήμερα, ανακοίνωσε από τη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε πως το μέτρο θα σημάνει μηνιαία αύξηση στις αποδοχές των γιατρών του ΕΣΥ ακόμη και κατά 130 ευρώ μεσοσταθμικά.
Σε ανάρτησή του ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε τα εξής:
“Η ανακοίνωση από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη τώρα στην ομιλία του στην 88η ΔΕΘ για την αυτοτελή φορολόγηση με 22% των αμοιβών των εφημεριών των ιατρών του ΕΣΥ, αποτελεί την ικανοποίηση του βασικότερου διαχρονικού τους αιτήματος και την έμπρακτη υποστήριξη της Κυβερνήσεως στο ΕΣΥ! Ευχαριστούμε κύριε Πρωθυπουργέ"!
Η ανακοίνωση από τον Πρωθυπουργό @kmitsotakis τώρα στην ομιλία του στην 88η ΔΕΘ για την αυτοτελή φορολόγηση με 22% των αμοιβών των εφημεριών των ιατρών του ΕΣΥ, αποτελεί την ικανοποίηση του βασικότερου διαχρονικού τους αιτήματος και την έμπρακτη υποστήριξη της Κυβερνήσεως στο…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) September 7, 2024
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης: Καλύφθηκαν 962 από τις 1.171 θέσεις γιατρών ΕΣΥ που προκηρύχθηκαν [πίνακας]
Πόνος στο γόνατο: Πότε είναι αθώος και πότε πρέπει να σας ανησυχήσει
Διάγνωση καρκίνου: Πρέπει να ενημερωθεί ο εργοδότης;