Το υπουργείο Υγείας επισκέπτεται αυτή την ώρα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Έφτασε στην Αριστοτέλους στις 5.30 το απόγευμα, ενώ πέντε λεπτά νωρίτερα είχε αφιχθεί (με μοτοσυκλέτα) ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος.

Τον πρωθυπουργό υποδέχτηκαν στην είσοδο ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και η αναπληρώτρια υπουργός Ειρήνη Αγαπηδάκη

Αυτή την ώρα, συμμετέχει σε σύσκεψη με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά τις 7 το απόγευμα.

Θα συζητηθούν επίκαιρα θέματα, όπως οι εφημερίες και τα έργα κτιριακής αναβάθμισης των δημόσιων νοσοκομείων και θα ακολουθήσουν δηλώσεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο πρωθυπουργός επρόκειτο να μεταβεί στην Αριστοτέλους τον περασμένο Μάρτιο, αλλά η επίσκεψη είχε αναβληθεί.

Περισσότερα σε λίγο...

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Οι κρυφές επιπτώσεις του HPV: Πώς τα κονδυλώματα επηρεάζουν τη στύση
Νέα διεθνής διάκριση για τη δρ Θάλεια Πετροπούλου, Διευθύντρια Xειρουργό του Metropolitan General
Νέο ψηφιακό εργαλείο του Δήμου Αθηναίων με όλες τις δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες