Έχει ξεκινήσει η διαδικασία από το υπουργείο Εργασίας για ένταξη των νοσηλευτών στα Βαρέα και Ανθυγιεινά από το 2026.
Αυτό ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο υπουργός Υγείας. Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε αναλυτικά τα ακόλουθα:
"Ισχύει η δέσμευση. Έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία με την κυρία Κεραμέως για να γίνει η μελέτη από την αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Εργασίας, ώστε να
μπορέσουμε μέσα στο 2026 να τους εντάξουμε στα βαρέα και ανθυγιεινά.
Αυτό έχει ανακοινωθεί από πριν τη ΔΕΘ, η δέσμευση αυτή ισχύει κανονικά".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης: Καλύφθηκαν 962 από τις 1.171 θέσεις γιατρών ΕΣΥ που προκηρύχθηκαν [πίνακας]
Πόνος στο γόνατο: Πότε είναι αθώος και πότε πρέπει να σας ανησυχήσει
Διάγνωση καρκίνου: Πρέπει να ενημερωθεί ο εργοδότης;