Έκτακτη επιχορήγηση 157 εκατομμυρίων ευρώ για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές των νοσοκομείων, ζητεί το υπουργείο Υγείας.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε την Πέμπτη πως αιτήθηκε από το υπουργείο Οικομικών επιπλέον 157 εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου να καλύψει μέρος των οφειλόμενων.
Την περασμένη Τετάρτη, ο υπουργός Υγείας είχε προαναγγείλει τη συγκεκριμένη ενέργεια, σε συνάντηση που είχε με τους διοικητές των νοσοκομείων.
Μιλώντας σήμερα στον Σκάι για τις οφειλές των νοσοκομείων ανέφερε χαρακτηριστικά:
"Έχουμε μειώσει τα ληξιπρόθεσμά μας. Όταν πήγα στο υπουργείο Υγείας, ήταν 1.400.000.000, σήμερα είναι 900.000.000, δηλαδή 500.000.000 κάτω.
Αιτήθηκα από το υπουργείο Οικονομικών να μας δώσει άλλα 157 εκατομμύρια.
Πάμε με την εφαρμογή του clawback για κάτω από τα 500 εκατομμύρια μέσα στο 2025.
Τα χρέη αυτά, είναι χρέη που παρέλαβα από το 2023, δεν είναι καινούρια χρέη, όμως ναι πρέπει να πέσουμε γιατί ήμασταν πολύ ψηλά".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης: Καλύφθηκαν 962 από τις 1.171 θέσεις γιατρών ΕΣΥ που προκηρύχθηκαν [πίνακας]
Πόνος στο γόνατο: Πότε είναι αθώος και πότε πρέπει να σας ανησυχήσει
Διάγνωση καρκίνου: Πρέπει να ενημερωθεί ο εργοδότης;