Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας μαθαίνουμε ότι είχε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία (ΠΟΣΓΚΑμεΑ). Ενα από τα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος ήταν και η ανάγκη αναπροσαρμογής του νοσηλίου - τροφείου για τα άτομα με βαριές και πολλαπλές αναπηρίες, με περιορισμένο βαθμό αυτονομίας και αυτοεξυπηρέτησης, που διαβιούν σε Σ.Υ.Δ. (Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης).
Είναι θετικό ότι από την πλευρά του Υπουργείου δόθηκαν διαβεβαιώσεις ότι θα τεθεί στις άμεσες προτεραιότητες του σε συνεργασία με τον ΕΟΠΥΥ. Ο γενικός γραμματέας, επίσης, ανέφερε ότι έχει ήδη ζητηθεί η αποστολή αναλυτικών στοιχείων από τον Οργανισμό, ώστε να αποτιμηθεί με ακρίβεια η οικονομική επίπτωση και να ληφθούν αποφάσεις επί τεκμηριωμένης βάσης.
Αμα υπάρχει καλή διάθεση και κατανόηση μπορούν να γίνουν θαύματα!
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός