Ένα ενδιαφέρον σχόλιο για τις προσλήψεις νοσηλευτών στο ΕΣΥ και την ένταξή τους στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα, έκανε την Παρασκευή ο υπουργός Υγείας.

Μιλώντας στον Σκάι, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε τα εξής:

"Για τους νοσηλευτές, που είναι το μεγαλύτερό μας πρόβλημα στο ΕΣΥ, κάναμε μια πολύ μεγάλη σύσκεψη μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα υπό την προεδρία του κυρίου Πρωθυπουργού.

Θα έχουμε σημαντικές ανακοινώσεις στις 12 Μαΐου, που είναι και η Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών'".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε