Δημοσιεύτηκε η απόφαση του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, με την οποία ορίζεται η καθηγήτρια Αναστασία Κοτανίδου (φωτογραφία) πρόεδρος του οκταμελούς Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ).
Σύμφωνα με την απόφαση, που παρατίθεται πιο κάτω, η σύνθεση του Συμβουλίου έχει ως εξής:
- Κοτανίδου Αναστασία, ομότιμη καθηγήτρια Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.).
- Μιχάλης Λάμπρος, καθηγητής Καρδιολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
- Τζανέλα Μαρινέλλα, ιατρός ενδοκρινολόγος, διευθύντρια Κλινικής Ενδοκρινολογίας και Μεταβολισμού, Γ.Ν.Α. «Ο Ευαγγελισμός - Πολυκλινική».
- Μουσούλη Αναστασία, ιατρός παθολόγος - λοιμωξιολόγος, διευθύντρια, Γ.Ν.Α. «Γ. Γεννηματάς».
- Φανδρίδης Εμμανουήλ, ιατρός ορθοπεδικός – χειρουργός, συντονιστής διευθυντής, Κλινική Χεριού Άνω Άκρου και Μικροχειρουργικής, Γ.Ν.Α. «ΚΑΤ».
- Γαζούλη Μαρία, βιολόγος, καθηγήτρια Βιολογίας – Γενετικής – Νανοϊατρικής της Ιατρικής Σχολής Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.).
- Φακουκάκη Βασιλική, υπηρεσιακή γραμματέας του υπουργείου Υγείας.
- Κουτσόπουλος Κωνσταντίνος, γενικός χειρουργός, ως εκπρόσωπος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου.
Η θητεία της Διοικούσας Επιτροπής είναι τριετής και παρατείνεται αυτοδικαίως από τη λήξη της μέχρι την εκ νέου συγκρότησή της και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν δύναται να υπερβαίνει τους τρεις μήνες.
Επιπλέον Πληροφορίες
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Χρώμα ρούχων, ομάδα αίματος, κατανάλωση μπύρας - Τι προσελκύει τα κουνούπια
Γνωριμία με τα ρευματικά νοσήματα - Ημερίδα στην Αλεξανδρούπολη
Θεσσαλονίκη: Βανδάλισαν σύστημα αυτόματης πρόσβασης στη θάλασσα