Μας το είπαν και δεν το πιστεύαμε. Ασφαλισμένος του ΙΚΑ Ζωγράφου, αποφάσισε πρόσφατα να κάνει χρήση της…καινοτόμου υπηρεσίας των τηλεφωνικών ραντεβού.

Ενθουσιασμένος με την ευκολία που παρέχει η εν λόγω υπηρεσία, ο ασφαλισμένος κάλεσε και ζήτησε ραντεβού με παθολόγο.

Όλα κυλούσαν ρολόι, μέχρι που πήρε την απάντηση για το ραντεβού: Σε ένα μήνα!

Εύλογα, ο άνθρωπος απηύθυνε το ερώτημα:

Μα, καλά, αν το πρόβλημα που έχω είναι σοβαρό και υποτροπιάσει σε ένα μήνα;

‘Λυπάμαι, αλλά μόνο για τότε υπάρχει ραντεβού’, ήταν η απάντηση.

Τηλεφωνική, ναι. Υπηρεσία, όχι…

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή: Όταν οι ιδεοληψίες συναντούν τον καταναγκασμό
Ο Τραμπ ανακοίνωσε συμφωνίες μείωσης τιμών με 9 φαρμακευτικές
Το ΕΚΑΒ τιμήθηκε από την Ακαδημία Αθηνών για τα 40 χρόνια προσφοράς του