Το Δ.Σ. του Σωματείου των εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης της χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών κηρύσσει στάση εργασίας για την Τετάρτη 25 Ιουνίου, παραμονή της «Παγκόσμιας Ημέρας Κατά των Ναρκωτικών», από τις 11.30πμ μέχρι τη λήξη της βάρδιας.

Όπως ανακοίνωσε, ‘’το 2014 είναι μία ακόμη χρονιά περικοπών και περιστολής των Κοινωνικών Υπηρεσιών, και ο μοναδικός δρόμος μας είναι η συμμετοχή, η δράση, η συλλογικότητα και η αλληλεγγύη. Είναι δηλαδή όλα αυτά που δουλεύουμε με τους αποδέκτες των υπηρεσιών μας. Ας γίνουμε το παράδειγμα, μαζί με τους συναδέλφους των υπόλοιπων δομών αντιμετώπισης της εξάρτησης.’’

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]