Την ανάγκη να καλυφθούν άμεσα τα κενά και η αυξημένη ζήτηση στις υγειονομικές υπηρεσίες, εξέφρασαν το βράδυ της Τετάρτης οι φορείς των νησιών του νοτίου Αιγαίου.
Κατά τη διάρκεια πολύωρης συνάντησης με τον υπουργό Υγειας κ. Μάκη Βορίδη, επισημάνθηκαν οι ελλείψεις και τα λειτουργικά προβλήματα που παρατηρούνται στις μονάδες της περιοχής.
Στη συνάντηση συμμετείχε το σύνολο των δημάρχων της περιοχής, ο προερχόμενος από τη Ρόδο πρόεδρος της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής κ. Δημήτρης Κρεμαστινός, ο βουλευτής Δωδεκανήσου κ. Β. Υψηλάντης, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου κ. Πελοπίδας Καλλίρης, η διοίκηση της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας, καθώς και διοικητές νοσοκομείων.
Ελλείψεις
Κατά τη διάρκειά της οι δήμαρχοι παρουσίασαν την κατάσταση της δημόσιας Υγείας στα νησιά, δίνοντας έμφαση στις ελλείψεις σε γιατρούς και εξοπλισμό και αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα προβλήματα υγειονομικής κάλυψης των κατοίκων.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Υγείας διαβεβαίωσε ότι θα συμβάλλει κατά το μέγιστο δυνατό στην εύρυθμη λειτουργία και στην ενίσχυση των δομών Υγείας της νησιωτικής Ελλάδας.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]