Ανακοίνωση σχετική με τις τρέχουσες εξελίξεις εξέδωσε ο Ιατρικός Σϋλλογος Θεσσαλονίκης καλώντας τους ιατρούς να εξυπηρετούν το διάστημα αυτό τους ασθενείς κανονικά χωρίς να λαμβάνουν αμοιβή από όσους αδυνατούν και έχουν ανάγκη ιατρικών υπηρεσιών.

‘’Με δεδομένο ότι από σήμερα το πρωί ζούμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση, καλούμαστε όλοι στην έκτακτη αυτή περίσταση να συμπεριφερθούμε ανάλογα.

Τις επόμενες ημέρες, όλοι εμείς, οι ιατροί της Θεσσαλονίκης, θα πρέπει με ηρεμία, ψυχραιμία, νηφαλιότητα και συγκατάβαση να συνεχίσουμε την άσκηση των καθηκόντων μας.

Λαμβάνοντας υπόψη την έκτακτη οικονομική δυσκολία των συμπολιτών μας, το Διοικητικό Συμβούλιο σας καλεί να εξυπηρετείτε - στο διάστημα αυτό - τους ασθενείς κανονικά χωρίς να λαμβάνετε αμοιβή από όσους αδυνατούν και έχουν ανάγκη ιατρικών υπηρεσιών.’’

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Διαταραχές πρόσληψης τροφής: 1.000 περίπου περιστατικά τον χρόνο - Δεν επαρκούν οι δομές
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV