Σε τρίμηνη παράταση των συμβάσεων με τους παρόχους, οι οποίες λήγουν 30 Ιουνίου, προχώρησε η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ.
Σχετική απόφαση έλαβε το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού και ενημερώθηκαν την Τρίτη σχετικά οι πάροχοι.
Η απόφαση αφορά ιδιωτικές κλινικές, Κέντρα Αποκατάστασης, Μονάδες Τεχνητού Νεφρού, γιατρούς, διαγνωστικά εργαστήρια, φυσικοθεραπευτές, πολυϊατρεία, κέντρα διημέρευσης και ημερήσιας φροντίδας, οικοτροφεία, ιδρύματα και κλινικές χρονίων παθήσεων, μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, ειδικά ιδρύματα για αναπήρους, ιδρύματα ασυλικού τύπου και μονάδες ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης.
Οι ανανεωμένες συμβάσεις λήγουν στις 30 Σεπτεμβρίου.
Δ.Κ.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Διαταραχές πρόσληψης τροφής: 1.000 περίπου περιστατικά τον χρόνο - Δεν επαρκούν οι δομές
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV