Ο Υπουργός Υγείας Παναγιώτης Κουρουμπλής συναντήθηκε σήμερα με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Χριστόφορο Βερναρδάκη.

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα συντονισμού των δύο υπουργείων έτσι ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την άμεση ενίσχυση του δημόσιου Συστήματος Υγείας με 2.500 νέες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

Συγκεκριμένα, ιατρικού, νοσηλευτικού και παραϊατρικού, διασωστών του ΕΚΑΒ κ.ά.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα