Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, στην Β' Καρδιολογική Κλινική του Νοσοκομείου "Ο Ευαγγελισμός" υπό την διεύθυνση του Α. Σιδέρη, η πρώτη εμφύτευση υποδόριου απινιδωτή σε νέο ασθενή για πρωτογενή πρόληψη αιφνίδιου καρδιακού θανάτου.
Πρόκειται για μια νέα συσκευή που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε νέους ασθενείς οι οποίοι εμφανίζουν μακροχρόνια υψηλά ποσοστά επιπλοκών με τον κλασικό διαφλέβιο απινιδωτή.
H εμφύτευση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία από τους επεμβατικούς ηλεκτροφυσιολόγους Κ. Λέτσα και Σ. Ξυδώνα παρουσία του καθηγητού J. Winter (Cardiovascular surgery, University of Duesseldorf, Germany).
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Πιστοποιητικό ISO για επτά τμήματα, κλινικές και εργαστήρια του "Γ. Παπανικολάου"
Μηνιγγίτιδα: Αισθητή αύξηση κρουσμάτων την τελευταία τριετία - Η εικόνα σε Ελλάδα και Ευρώπη [πίνακας]
Οι κρυφές επιπτώσεις του HPV: Πώς τα κονδυλώματα επηρεάζουν τη στύση