Με την τοποθέτηση οπλίτη - αγροτικού γιατρού αντιμετωπίζεται το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στο Περιφερειακό Ιατρείο Σύμης.
Το πρόβλημα προκλήθηκε έπειτα από αίτημα συνταξιοδότησης του ενός εκ των τριών γιατρών, τη λήξη της σύμβασης του δεύτερου, αλλά και την έλλειψη ενδιαφέροντος για την κάλυψη των συγκεκριμένων θέσεων, παρά το γεγονός ότι έχει δοθεί κίνητρο κοινωνικής επιδότησης, ύψους 450 επιπλέον ευρώ.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε από το υπουργείο Υγείας, τα υπουργεία Υγείας και Εθνικής Άμυνας επίσπευσαν τις διαδικασίες έτσι ώστε ο οπλίτης γιατρός να μεταβεί στη Σύμη και να αρχίσει να ασκεί τα καθήκοντά του εντός του επόμενου 24ωρου.
Διαχρονικά
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου γνωρίζει καλά ότι τα διαχρονικά προβλήματα του ΕΣΥ εξακολουθούν να υφίστανται και σε κάποιες περιπτώσεις, λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, έχουν επιδεινωθεί.
Στην ανακοίνωση διευκρινίζεται πως καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για τη λειτουργική σταθεροποίηση του δημόσιου συστήματος περίθαλψης και την προάσπιση της δημόσιας Υγείας.
Δ.Κ.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε