Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος στηρίζει- συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που προκήρυξαν η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ, για την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015, για:
- Την προάσπιση των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των ιατρών.
- Την κατάργηση της υψηλής φορολόγησης των ελευθέρων επαγγελματιών.
- Την αντιμετώπιση της ανεργίας και της υποαπασχόλησης.
- Την ενίσχυση των δημοσίων δομών υγείας, με αύξηση των δαπανών και προσλήψεις προσωπικού.
Ο Π.Ι.Σ. καλεί όλους τους ιατρούς της χώρας να συμμετάσχουν στις απεργιακές κινητοποιήσεις.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]