Η ΟΕΝΓΕ συμμετέχει στην 4ωρη (11πμ-3μμ) στάση εργασίας των γιατρών όλης της χώρας που εργάζονται στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, καθώς και στο συλλαλητήριο που διοργανώνουν ο ΠΙΣ και όλοι οι επιστημονικοί φορείς την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου στις 11 π.μ. στο κέντρο της Αθήνας για το ασφαλιστικό.
Τα έκτακτα και επείγοντα περιστατικά θα αντιμετωπίζονται από το προσωπικό ασφαλείας.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Οικογένεια: Το κρίσιμο μέτρο που έχει μείνει στο...ράφι
Mέσος όρος 69% το νοσοκομειακό clawback
Φάρμακο: Καθυστερήσεις και εμπόδια στην πρόσβαση των ασθενών