Oι διαδικτυακές πωλήσεις αλλά και οι επιλογές για δώρα κατά τη διάρκεια των γιορτών βοήθησαν την Estée Lauder να έχει δυνατά αποτελέσματα καθώς και ώθηση στις προοπτικές της.

Η εταιρεία πίσω από τις μάρκες Mac και Too Faced ανακοίνωσε ότι η εμπιστοσύνη από τα δυνατά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου στο τρέχον έτος χρήσης και τα οφέλη από τη φορολογική αναθεώρηση στις ΗΠΑ, έχουν βοηθήσει να ανεβάσει την ετήσια πρόβλεψή της.

Η εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη τώρα αναμένει ανάπτυξη πωλήσεων 10-11%, σε άνοδο από το 8-9% που ανέμενε προηγουμένως. Βλέπει επίσης τα ετήσια κέρδη της, ανά μετοχή μεταξύ 4,27 δολαρίων και 4,32 δολαρίων, σε άνοδο από τα 4,04 – 4,12 δολάρια.

Στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους χρήσης που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο, η Estée Lauder ανακοίνωσε ότι οι καθαρές πωλήσεις της κατέγραψαν άνοδο κοντά 17% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, στα 3,74 δισ. δολάρια, περισσότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών που προέβλεπαν 3,68 δισ. δολάρια.

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
GSK: Μήνυση κατά Pfizer-BioNTech για τις πατέντες των εμβολίων mRNA
Το Τai chi βελτιώνει την ποιότητα ύπνου ασθενών με προχωρημένο καρκίνο πνεύμονα [μελέτη]
Πώς θα αυξήσουμε την αντοχή μας