Λόγω των αυξημένων αναγκών σε αίμα που παρατηρείται κάθε καλοκαίρι, ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας απέστειλε έγγραφο στις Υγειονομικές Περιφέρειες, τα Νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και το ΕΚΕΑ, ζητώντας την υποστήριξη των τμημάτων Αιμοδοσίας των Νοσοκομείων και την εντατικοποίηση των οργανωμένων αιμοδοσιών.
Ταυτόχρονα, σε συνεννόηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών Στέλιο Πέτσα, ο κ. Κικίλιας κάλεσε τους Δημάρχους και τους Περιφερειάρχες όλης της χώρας να συνδράμουν με δράσεις για τη συγκέντρωση και εξασφάλιση επάρκειας αίματος.
Ο Υπουργός Υγείας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Οι ανάγκες για αίμα αυξάνονται το καλοκαίρι. Η εθελοντική αιμοδοσία είναι η απόλυτη πράξη αλτρουισμού και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο.
Σας ζητώ να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να δώσετε αίμα, να σώσετε ζωές. Σας ευχαριστώ».
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]