Σε νέα εγκύκλιο προχώρησε το Υπουργείο Εργασίας για το θέμα του Υποχρεωτικού Εμβολιασμού των εξυπηρετούμενων με Αναπηρία σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης και Μελέτης και σε Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας. Σύμφωνα με αυτή, οι ωφελούμενοι/ες που έχουν πραγματοποιήσει την πρώτη ή τη μοναδική δόση του εμβολιασμού δύνανται να εισέρχονται και να παραμένουν στα Κέντρα, με την προϋπόθεση της ολοκλήρωσης του εμβολιαστικού τους σχήματος στον προβλεπόμενο χρόνο.

Εντός του προσεχούς διαστήματος αναμένεται να παρασχεθούν κατευθύνσεις και για τις περιπτώσεις και τη διαδικασία που θα απαλλάσσει από την υποχρέωση τα φυσικά πρόσωπα, για τα οποία ο εμβολιασμός δεν ενδείκνυται.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης: Καλύφθηκαν 962 από τις 1.171 θέσεις γιατρών ΕΣΥ που προκηρύχθηκαν [πίνακας]
Πόνος στο γόνατο: Πότε είναι αθώος και πότε πρέπει να σας ανησυχήσει
Διάγνωση καρκίνου: Πρέπει να ενημερωθεί ο εργοδότης;