Όταν ένας ασθενής με κολπική μαρμαρυγή βιώνει έξαρση των συμπτωμάτων του, εμφανίζει συμπτώματα όπως αρρυθμία, κόπωση, ζαλάδες, αδυναμία, εφίδρωση και πόνο στο στήθος. Ο συνδυασμός αυτών των συμπτωμάτων μπορεί να κάνει την καθημερινή ζωή ιδιαίτερα δύσκολη. Ευτυχώς, υπάρχουν απλοί τρόποι να μειώσετε τις πιθανότητες μιας κρίσης συμπτωμάτων.

Μην το παρακάνετε με τον καφέ

Και με οποιοδήποτε ρόφημα περιέχει καφεΐνη. Τα διεγερτικά όπως η καφεΐνη μπορεί να αυξήσουν την πιθανότητα κρίσης κολπικής μαρμαρυγής, σύμφωνα με ορισμένες μελέτες. Τα αποτελέσματα των ερευνών, βέβαια, δεν είναι 100% σίγουρα, συνεπώς μόνο εσείς μπορείτε να γνωρίζετε πού μπαίνει το δικό σας όριο.

Το αλκόολ επιδεινώνει πολύ την κατάσταση

Το να πιείτε ένα ποτό πού και πού πάλι δεν είναι ιδανικό, αλλά ειδικά η κατάχρηση αλκοόλ είναι σίγουρο ότι θα αυξήσει τον κίνδυνο έξαρσης των συμπτωμάτων σας.

Φάτε μια μπανάνα...

...ή οποιαδήποτε τροφή περιέχει αρκετό κάλιο, όπως το αβοκάντο, τα μαύρα φασόλια, τα λαχανάκια Βρυξελλών και το φυστικοβούτυρο. Έχει φανεί από μελέτες ότι σε ασθενείς με χαμηλά επίπεδα καλίου στο αίμα τους, ο κίνδυνος έξαρσης είναι αυξημένος.

Κάντε ένα κρύο ντους

Αυτή είναι μια πολύ πρακτική λύση για να αντιμετωπίσετε τα συμπτώματά σας. Το κρύο νερό θα δραστηριοποιήσει το πνευμονογαστρικό νεύρο, που με την σειρά του θα ρίξει τους παλμούς σας. Μια κομπρέσα με παγάκια στο μέτωπό σας μπορεί επίσης να κάνει δουλειά, δεν χάνετε τίποτα να το δοκιμάσετε.

Πάρτε βαθιές ανάσες

Ακόμα μια πολύ πρακτική συμβουλή. Βάλτε τα χέρια σας στα πλευρά σας, πάρτε βαθιές αναπνοές από το διάφραγμα και εκπνεύστε με σουφρωμένα χείλη. Επαναλάβετε για λίγη ώρα και υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να ελαττώσετε τους παλμούς της καρδιάς σας.

Βελτιώστε τη διατροφή σας

Προσπαθήστε να ακολουθήσετε μια διατροφή που "αγαπάει" την καρδιά σας και την προστατεύει. Η Μεσογειακή διατροφή είναι από τις καλύτερες για την καρδιακή υγεία, καθώς εστιάζει στους σύνθετους υδατάνθρακες και τα υγιεινά λιπαρά.

Μειώστε το αλάτι στη διατροφή σας

Το πολύ αλάτι, εκτός του ότι αυξάνει κατακόρυφα τον κίνδυνο για υπέρταση, έχει παρατηρηθεί πως επιδρά αρνητικά στα συμπτώματα της κολπικής μαρμαρυγής.

Η τακτική γυμναστική βοηθά

Προσπαθήστε να γυμνάζεστε τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα, στην ένταση που σας βολεύει. Η καρδιά σας θα γίνει σύντομα πιο δυνατή, όπως και ολόκληρο το σώμα σας. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα θα λειτουργεί καλύτερα και θα βελτιωθεί γενικότερα το επίπεδο της ζωής σας.

Πίνετε αρκετό νερό

Το να μένετε ενυδατωμένοι είναι σημαντικό, καθώς η αφυδάτωση όχι μόνο κάνει τον οργανισμό αδύναμο, αλλά μπορεί να προκαλέσει και έξαρση των συμπτωμάτων σας. Φροντίστε κάθε μέρα να πίνετε άφθονο νερό, αλλά και να περιορίσετε τους καφέδες που είναι διουρητικοί και σας αφυδατώνουν περισσότερο.