Το μπρόκολο είναι φορτωμένο με τόσα πολλά θρεπτικά συστατικά, που κανονικά θα έπρεπε να έχει πολύ σημαντικότερη θέση στη διατροφή μας. Και όμως, πολλοί το αποφεύγουν λόγω της μυρωδιάς του (που λύνεται εύκολα: ψητό, δεν μυρίζει) ή επειδή τους ξενίζει η υφή του.

Αν είστε λάτρεις του μπρόκολου ή αν ψάχνετε ενδιαφέροντες τρόπους να το ενσωματώσετε στο τραπέζι σας, έχουμε τις κατάλληλες συνταγές για εσάς.

Κάνει πιο υγιεινά τα ζυμαρικά

Φτιάξτε μια μικρότερη μερίδα ζυμαρικά ολικής. Σωτάρετε για λίγα λεπτά στο τηγάνι μερικά μπουμπούκια μπρόκολο και αναμείξτε τα όλα με μια γευστική σάλτσα πέστο, για ένα γεύμα που όχι μόνο θα το νιώθετε χορταστικό, αλλά θα σας προσφέρει και ενέργεια για περισσότερη ώρα.

Σαλάτα με ψητό μπρόκολο και αβοκάντο

Φροντίστε για αυτή τη σαλάτα το αβοκάντο σας να μην είναι εντελώς ώριμο, ώστε να μπορείτε να το κόψετε σε φετούλες χωρίς να λιώνει εντελώς. Κόψτε το μπρόκολο σε μικρότερα κομμάτια και ψήστε το στον φούρνο με λίγο ελαιόλαδο και τα αγαπημένα σας μυρωδικά για 15-20 λεπτά στους 200 βαθμούς Κελσίου. Αναμείξτε τη σαλάτα με ένα dressing από λεμόνι και ταχίνι.

Πρωινή ομελέτα με μπρόκολο και φέτα

Είναι πραγματικά δυνατό πρωινό, επειδή προσφέρει τις θερμίδες του αργά και σταθερά και είναι εξαιρετικά χαμηλό σε υδατάνθρακες. Η πρωτεΐνη του αυγού και του τυριού βεβαιώνουν ότι δεν θα πεινάσουμε μέχρι να έρθει η ώρα για μεσημεριανό.

Ασιατικό stir-fry

Αν έχετε τηγάνι wok, το stir-fry είναι από τις πιο υγιεινές μεθόδους για να μαγειρεύετε τα λαχανικά σας με μπόλικη γεύση, γλιτώνοντας όμως αρκετά λιπαρά και θερμίδες σε σχέση με το σωτάρισμα στο τηγάνι. Χρησιμοποιήστε noodles ρυζιού, που είναι ιδιαίτερα ελαφριά, και μαζί με το μπρόκολο βάλτε κάσιους. Αν έχετε να χρησιμοποιήσετε λίγο λάδι σουσαμιού, η γεύση θα απογειωθεί.

Ψητό στο φούρνο με κουνουπίδι

Δύο σε ένα, και αυτά τα δύο λαχανικά προσφέρουν τις περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα που χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα μας. Συνδυάστε το με μια καλή πηγή πρωτεΐνης, όπως φιλέτο κοτόπουλο ή ψάρι, και έχετε ένα σούπερ πλήρες γεύμα για το μεσημεριανό σας. Και τα δύο αυτά λαχανικά χρειάζονται γύρω στα 30-40 λεπτά στους 180 βαθμούς Κελσίου, με λίγο ελαιόλαδο και τα αγαπημένα σας μυρωδικά.