Θετικός στον κορωνοιό δήλωσε πριν από λίγο ότι είναι ο υπουργός υγείας, Θάνος Πλεύρης.
Η σχετική είδηση προέρχεται από ανάρτηση που έκανε ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, δηλώνοντας παράλληλα ότι θα συνεχίσει να εργάζεται κανονικά από το σπίτι, τηρώντας το πρωτόκολλο και τα αναγκαία μέτρα προστασίας.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"