Η Αυστρία αναστέλλει την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού κατά της COVID-19, όπως είπαν σήμερα οι υπουργοί Υγείας και Συνταγματικών Υποθέσεων, έξι ημέρες πριν αρχίσουν να επιδίδονται πρόστιμα για την παραβίαση του μέτρου αυτού.
Ο υπουργός Υγείας Γιοχάνες Ράουχ δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι θα υπάρξει άλλη αξιολόγηση των σημείων του μέτρου αυτού που αφορούν τη δημόσια υγεία και τους συνταγματικούς νόμους εντός τριών μηνών. Ο ίδιος και η υπουργός για Συνταγματικές Υποθέσεις Καρολίν Εντστάντλερ δήλωσαν ότι το μέτρο μπορεί να επανέλθει εάν κριθεί απαραίτητο.
Πηγές:
euro2day, ΑΠΕ
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]