Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, όπως γνωστοποίησε με ανάρτησή του στο Instagram.
Ο πρωθυπουργός δήλωσε χαρακτηριστικά:
"Στο ημερήσιο rapid τεστ που έκανα σήμερα στο γραφείο βγήκα θετικός στον Covid19. Κατά συνέπεια θα απομονωθώ στο σπίτι μου και θα εργαστώ από εκεί. Θέλω να θυμάστε ότι ο τριπλός εμβολιασμός παρέχει την καλύτερη δυνατή ασφάλεια από την σοβαρή νόσηση. Είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά και πολύ σύντομα θα είμαι πάλι στο γραφείο".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]