Το ΙΑΣΩ πρωτοπορεί για ακόμα μία φορά καθώς αποτελεί το μοναδικό νοσοκομείο που βραβεύεται στα Influencer Marketing Awards με τρία βραβεία εκ των οποίων το ένα Χρυσό και διακρίνεται ως εταιρεία που δημιουργεί καμπάνιες με την μεγαλύτερη επίδραση, εμπνέοντας το κοινό.

Συγκεκριμένα διακρίθηκε ανάμεσα σε περισσότερες από 300 υποψηφιότητες με τα εξής βραβεία:

  • Χρυσό βραβείο για την καμπάνια Marketing & Επικοινωνίας για τον Μήνα Μαστού στην κατηγορία “Best Occasion-based Influencer Marketing”
  • Silver βραβείο για την καμπάνια Marketing & Επικοινωνίας για τον Μήνα Μαστού στην κατηγορία “Best in Personal Care, Health & Beauty”
  • Bronze βραβείο για την Επετειακή καμπάνια Marketing & Επικοινωνίας "25 Χρόνια ΙΑΣΩ" στην κατηγορία “Best Occasion-based Influencer Marketing”

Τα Influencer Marketing Awards πραγματοποιήθηκαν για 3η χρονιά, από το Marketing Week και τη Boussias, σε μια χρονική στιγμή που το Influencer Marketing σημειώνει άνοδο, το οποίο αποτυπώθηκε τόσο στον αριθμό των υποψηφιοτήτων, όσο και στην ποιότητα των έργων.