Με μεγάλη επιτυχία, πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε ο ΙΣΑ, την Πέμπτη 28 Μαΐου 2022. Γιατροί της Αθήνας, εργαζόμενοι του Συλλόγου και πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Συλλόγου για να συνδράμουν τους συνανθρώπους μας.
Ο Πρόεδρος του ΙΣΑ Γ. Πατούλης, εξέφρασε τις ευχαριστίες του, σε όσους συμμετείχαν στην αιμοδοσία και τόνισε τα εξής:
«Η αιμοδοσία αποτελεί πράξης ύψιστης αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο. Ο ΙΣΑ δημιουργεί Τράπεζα αίματος γιατί… η προσφορά είναι στο αίμα μας! Ο μεγαλύτερος επιστημονικός σύλλογος της χώρας στέλνει ένα μήνυμα αλληλεγγύης στην κοινωνία. Ο ΙΣΑ και η Περιφέρεια Αττικής, αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, για τη διάδοση της ύψιστης αυτής πράξης ανιδιοτελούς προσφοράς».
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]