Σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας βρίσκονται οι ελληνικές θυγατρικές με τις μητρικές τους, καθώς οι βασικότεροι παίκτες το έχουν βάλει σκοπό για συνολικό λίφτινγκ στο χαρτοφυλάκιό των προϊόντων που διακινούν στην ελληνική αγορά. Λιώνουν στις συσκέψεις (λίγο πριν τις καλοκαιρινές άδειες), καθώς δεν είναι και εύκολο πράγμα να ταιριάξεις ένα προϊόν με τις ανάγκες των καταναλωτών οι οποίες αλλάζουν διαρκώς, συμβάλλοντας σε αυτό βεβαίως και ο Κορωνοϊός και οι επαναμολύνσεις... 

Αλήθεια, τι διαφορά ώρας έχουμε με Γαλλία και Αμερική;