Ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης συναντήθηκε σήμερα με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Φυσικοθεραπευτών για θεσμικά ζητήματα του κλάδου και τη λειτουργία των εργαστηρίων φυσικοθεραπείας.
Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο ΥΓείας, αποδέχθηκε τα αιτήματα τους και αναμένονται άμεσα νομοθετικές πρωτοβουλίες.
Παράλληλα, ο υπουργός Υγείας θα ξεκινήσει διάλογο μεταξύ όλων των φορέων για την αναβάθμιση του επαγγέλματος των φυσικοθεραπευτών και ζήτησε τις προτάσεις του Συλλόγου για την εγγραφή των αποφοίτων σπουδαστών των κολεγίων του εξωτερικού και του εσωτερικού στους συλλόγους, πράγμα που πρέπει να λυθεί με τρόπο συμβατό με τη νομοθεσία και με γνώμονα τη διασφαλιση της παρεχόμενης υπηρεσίας.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]