Δύο γιατροι δικάζονται στο Πλημμελειδικείο Θεσσαλονίκης κατηγορούμενοι ότι ξέχασαν βελόνα στην κοιλιά ασθενούς μετά από γυναικολογική επέμβαση τον Μάϊο του 2018.
Μαζί τους κατηγορείται και ένας νοσηλευτής βοηθός στο χειρουργείο. Οι γιατροί διώκονται για πρόκληση σωματικής βλάβης από αμέλεια.
Όταν η γυναίκα διαμαρτυρήθηκε για έντονους πόνους μετά την επέμβαση, την καθησύχαζαν και της έδιναν παυσίπονα.
Όταν η ίδια προσέφυγε σε άλλη κλινική διαπίστωσε ότι ειχε μεινει μια βελόνα 13 εκατοστών στο σωμα της.
Υποβλήθηκε σε επέμβαση για την αφαίρεσή της αλλά και σε άλλες δύο επεμβάσεις από τότε και ισχυρίζεται ότι της έχει προκληθεί μόνιμη βλάβη.
Πηγές:
ΕΡΤ
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Κομισιόν: Έρευνα στη Sanofi για αθέμιτο ανταγωνισμό στα εμβόλια γρίπης
Νέα εξέταση αίματος εντοπίζει περισσότερα περιστατικά επιθετικού καρκίνου στον προστάτη [μελέτη]
Τι ζητούν οι Τεχνολόγοι Ιατρικών Εργαστηρίων