Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη στις 14 Ιουνίου, η Υπουργός Υγείας Αναστασία Κοτανίδου δήλωσε τα ακόλουθα:
«Η εθελοντική αιμοδοσία είναι το μεγαλύτερο δώρο αγάπης και ζωής που θα μπορούσαμε να κάνουμε στους συνανθρώπους μας. Οι αιμοδότες δεν προσφέρουν μόνο βοήθεια ώστε να σωθούν οι συνάνθρωποί μας, βοηθούν και τους εαυτούς τους. Αυτό συμβαίνει επειδή από μελέτες έχει βρεθεί ότι όταν δίνουμε τακτικά αίμα μπορούμε να ωφεληθούμε και εμείς οι ίδιοι, καθώς έχουμε μικρότερες επιπτώσεις από τα νοσήματα».

 

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]