Ο υπουργός Υγείας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης συναντήθηκε σήμερα με την Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ), στο πλαίσιο του πρώτου κύκλου επαφών του με φορείς της Υγείας.
Καθώς το φάρμακο είναι από τους βασικούς πυλώνες του συστήματος Υγείας και της εθνικής οικονομίας, τέθηκαν επί τάπητος τόσο τα ζητήματα της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, όσο και οι ανάγκες του Έλληνα ασθενή.
Τέλος, οι δύο πλευρές συμφώνησαν πως είναι απαραίτητη η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του συστήματος Υγείας και η αποφυγή φαρμακευτικών ελλείψεων, προς όφελος των πολιτών.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υπουργός Υγείας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο πρόεδρος της ΠΕΦ Θεόδωρος Τρύφων και μέλη του ΔΣ της ΠΕΦ.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Οι κρυφές επιπτώσεις του HPV: Πώς τα κονδυλώματα επηρεάζουν τη στύση
Νέα διεθνής διάκριση για τη δρ Θάλεια Πετροπούλου, Διευθύντρια Xειρουργό του Metropolitan General
Νέο ψηφιακό εργαλείο του Δήμου Αθηναίων με όλες τις δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες