Ξεκίνησε μαθαίνουμε να υλοποιείται η απόφαση μεγάλου ομίλου καλλυντικών περί μη αποδοχής επιστροφών στα ληγμένα προϊόντα τους με τη δικαιολογία την "πράσινη" ανάπτυξη.
Αντί αυτού, θα δίνουν στους φαρμακοποιούς 0,4% έκπτωση επί του τιμολογίου, καθώς υπολόγισαν πως τα ποσά που προκύπτουν ως έκπτωση ισούνται με όσα θα πιστώνονταν αν δέχονταν επιστροφές.
Αραγε αυτή η τακτική αφορά όλο της το πελατολόγιο; Αν και το βασικότερο θέμα είναι άλλο. Μήπως ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες την ίδια τακτική. Για να δούμε θα υπάρξει συντονισμένη αντίδραση από τους φαρμακοποιούς.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Οικογένεια: Το κρίσιμο μέτρο που έχει μείνει στο...ράφι
Mέσος όρος 69% το νοσοκομειακό clawback
Φάρμακο: Καθυστερήσεις και εμπόδια στην πρόσβαση των ασθενών