Μια 81χρονη από την Καρδίτσα, το πρώτο θύμα του ιού του Δυτικού Νείλου στη χώρα. Nοσηλεύονταν στο νοσοκομείο Καρδίτσας και απεβίωσε στις 23 Ιουλίου.
Η γυναίκα εισήχθη στο νοσοκομείο Καρδίτσας στις 18 Ιουλίου, παρουσίασε μηνιγγοεγγεφαλίτιδα.
Μετά από εργαστηριακό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο εξειδικευμένο Εθνικό Κέντρο Αναφοράς Αρμποϊών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αποδείχθηκε ότι νοσούσε από τον ιό του Δυτικού Νείλου.
Πηγές:
ΕΡΤ
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Σωματείο εργαζομένων "Αττικόν": Οφείλονται στο προσωπικό 68.000 μέρες κανονικής άδειας και 10.000 ρεπό!
Nikol Panagiotou for Celebrate Love: Η μόδα περπατά για την ψυχική υγεία
Ρύζι, πατάτες και ζυμαρικά: Ποιο είναι χειρότερο για το σάκχαρο;