Η ανατρεπτική ταινία της εκστρατείας “Unwrap Haemophilia” του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α.) που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Novo Nordisk Hellas, θέλει να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει τα άτομα με αιμορροφιλία στο να ξεπεράσουν τους περιορισμούς της καθημερινότητας και να αγκαλιάσουν μια πλούσια και γεμάτη ζωή!

Με το δημιουργικό εύρημα ενός παιδιού το οποίο οι γονείς του έχουν… τυλίξει με ένα προστατευτικό φυσαλιδώδες περιτύλιγμα για να το προφυλάξουν, επικοινωνείται για πρώτη φορά και με πρωτότυπο τρόπο, η σημασία της πραγματικής προστασίας που μπορεί να του εξασφαλίσει η προληπτική θεραπεία, σε αντίθεση με τα «όχι» και τα «μη» που περιορίζουν τις δραστηριότητές του.

Στόχος της καμπάνιας είναι να… ξετυλίξει την αλήθεια γύρω από την αιμορροφιλία, περνώντας το μήνυμα ότι η καλύτερη υπερπροστασία είναι μόνο η σωστή ενημέρωση!

Εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, η εκστρατεία περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με κοινό σημείο αναφοράς το “bubble wrap”, που τρέχει στα Social Media του Σ.Π.Ε.Α. και της Novo Nordisk Hellas με κεντρικά hashtags τα #UnwrapHaemophilia & #WHD2023, καθώς και στους ιστοτόπους http://www.hemophiliasociety.gr & http://www.changinghaemophilia.gr .

Τη δημιουργική ταυτότητα της Καμπάνιας υπογράφει η Magiq Doorz ενώ την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η The Stripes Productions με παραγωγό τον Κωστή Κατσαρό και σκηνοθέτη τον Βασίλη Τσαπόπουλο, όπου πρωταγωνιστεί ο μικρός Φοίβος Φραγκογιάννης.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Διεύρυνση ελλείψεων φαρμάκων στις ευρωπαϊκές αγορές: Αιτίες, ανάλυση και απαντήσεις
Γιατροί δύο ταχυτήτων;
Καρκίνος στο πάγκρεας: Πειραματική θεραπεία πέτυχε τον κύριο στόχο σε δοκιμή τελικού σταδίου